در این ایام ماه مبارک اگر در منزل هستید و قصد روزه گرفتن دارید باید با کمک رژیم غذایی مناسب همه ی مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین کنید .

با مصرف موارد مغذی که در ادامه در اختیارتان قرار میگیرد میتوانید بدن خود را به وبی تغذیه کنید .

گروه نان و غلات با تاکید بر غلات و نان های سبوس دار

مصرف انواع مختلف میوه ها ، گروه سبزی ها با تاکید بر مصرف انواع آنها با رنگهای متفاوت و به ویژه خانواده کلم

مصرف سوپ به منظور دریافت سبزیجات ، غلات کامل مانند جو، هویج ، گوجه و اسفناج و جوانه ها به دلیل داشتن انواع ویتامین های B

اصول یک رژیم غذایی مناسب در ماه مبارک رمضان

گروه شیر و لبنیات با تاکید بر مصرف لبنیات کم چرب در فاصله افطار تا سحر ضروری است

استفاده از منابع غذایی ویتامین B6 حبوبات و آجیل ها میتواند در تقویت سیستم ایمنی موثر باشد .

تامین پروتئین مورد نیاز روزانه با استفاده از مصرف تخم مرغ و مرغ و گوشت سفید که حاوی عنصر روی و انواع گوشت و حبوبات که سرشار از آهن هستند .

طاعات و عباداتتان قبول

آزمایشگاه پاتوبیولوژی فرداد طرف قرارداد با بیمه های کشور میباشد .